Wednesday, November 23, 2005
takut
takut

pleeeaasssee help me...there's this crazy joker nak kacau i...he's breathing down my neck at this very moment....hheeelllppppp!!!! hehe...not. nyibok je cookie...
actually i am scared at this moment...esok i present final...baru balik dr jumpe dr siti....m scared...please la tak kena teruk2.....dahla semalam my penD crash...i nak pg print my tesis and die terus blank...suruh format....habis semua report dalam tu....i was so sad+scared+i dunno wat else..but i cried...yup. all the surat2 cinta in there hilang.....now dah tak ble guna langsung...ni dok meminta simpati org pinjam penD...tadi pinjam nad...pastu hasanah...esok ntah nak pinjam sape nye...m so sad.....nvm...i can't think about dat too much...ohh...btw, mu seri pagi tadi...i tak de mood nak pg tgk...still patah hati penD crash...anyway...stupid. i hate it bile i have to wait for the very last game for my fav team to qualify for any tournament....b4 dis spain..now mu nak go ahead in cl...its not like they cant qualify earlier on...ble je....if main betul2 focus...geram. dat aside....pi pekse add maths today...i called her pagi tadi...she sounds really confident...gud :) anyway...malam ni stay up againla nampaknye...nak buat slides...nak baiki report...hhmmm...but the idea of absolute freedom (for a while la) tomorrow at dis hour gives me enuf motivation to do watever it takes....wish me luck! adios :)

posted by Afnie at 6:01 PM -
0 Comments:
Post a Comment
Me Myself and I
Nur Afnie Arifin
25 year old female
About Me:
See my profile...

My Previous Posts
My Archives
My Links
My Credits


Brushes by Gvalkyrie